1 September 2013

Latest cosmetic purchase part 2

Sieeema wszystkim! :) 

Tak jak wczoraj obiecałam, dziś druga część zakupów. Tym razem będą to kosmetyki do pielęgnacji twarzy.




1.Nawilżający krem przeciw niedoskonałościom z efektem matującym, 50 ml, Kolastyna.

Rossmann, cena (promocyjna) 9,99zł 


Testuję od 2 dni, zobaczymy jakie będą efekty. Nie liczę jednak na to, że krem ten 'zabezpieczy moją skórę przed niedoskonałościami', choć przyznać muszę, że ostatnio nie mam z nimi jakiegoś większego problemu (na szczęście!). :) Jeżeli będzie on ładnie nawilżać skórę i pozostawiać ją matową to z pewnością kupię go ponownie. :) 

Cena standardowa kremu to ok. 13zł (o ile dobrze pamiętam), więc naprawdę mega spoko. :)

Przez ostatni miesiąc (nawet trochę dłużej) testowałam również nowy krem do twarzy z Garnier - Hydra Adapt do cery mieszanej i tłustej, lecz niestety zupełnie się on u mnie nie sprawdził. Cera zaczynała się już świecić po ok. 2 czy 3 godzinach i nawilżenie też nie było jakieś super. Plusem był jedynie zapach i cena. Szkoda kurde, że się nie sprawdził, ponieważ początkowo zapowiadał się naprawdę nieźle.

Oczyszczanie twarzy:

1. Garnier Czysta Skóra 3w1, 150ml.

Rossmann, cena 15zł.


O tym produkcie pisałam już kiedyś na blogu. click  Jak dla mnie jest niezastąpiony, razem z morelowym peelingiem z Soraya :))


2. Peeling gruboziarnisty, Perfecta.

Rossmann, cena (chyba promocyjna) 1,89zł.

Jeden z trzech najlepszych peelingów wygładzających i oczyszczających jaki kiedykolwiek używałam (pozostałe dwa to morelowy peeling z Soraya oraz St. Ives). Naprawdę sprawdza się on doskonale na mojej skórze!! Nawet jeżeli pojawią się jakieś niedoskonałości, po użyciu tego peelingu skóra jest super wygładzona. :) Polecam, polecam, polecam!


4.Oczyszczający płyn micelarny do cery tłustej i mieszanej, 250ml, Eveline.

Rossmann, cena 9,99zł

Dotychczas sądziłam, że żaden płyn micelarny nie jest w stanie pokonać Biodermy czy Bourjois, lecz myliłam się i to nawet baaaaardzo. Jak dla mnie doskonały odpowiednik dwóch wyżej wspomnianych produktów. Świetnie radzi sobie z usuwaniem makijażu oraz delikatnie nawilża. Czuć, że skóra po jego użyciu jest naprawdę oczyszczona. :)

Jako zamiennik Biodermy czy Bourjois (do cery tłustej i mieszanej), POLECAM W 100 PROCENTACH!!


Mam nadzieję, że w kolejnym poście będę mogła podzielić się z Wami długo wyczekiwaną przesyłką! ;)

Dla wielu z Was od poniedziałku ponownie zaczyna się szkoła, dlatego życzę Wam dużo POZYTYWNEGO MYŚLENIA, bo szkoła jest naprawdę spoko! :)) Nie zapominajcie dlaczego tam jesteście i rozwijajcie swoje zainteresowania, żebyście na studiach (jeżeli się na nie zdecydujecie) robili tylko i wyłącznie to, w czym się najlepiej czujecie. :)

Do następnego!
Z.

No comments:

Post a Comment