28 October 2012

Everyday life

No dzieeeeń doooobry wszystkim! :D Brak sprzętu robi swoje, także dziś tak na szybko kilka zdjęć robionych moim gówienkiem.

Od środy szykuje się długi weekend, który tak czy siak spędzę nad książkami, więc jedyną rzeczą, z której się meeeega cieszę to jest powrót do domu. :D Sami przecież wiecie, że w domu najlepiej. ^.^

No to łapcie kilka zdjęć!


Tak wyglądają weekendy. Mogłoby się z pozoru wydawać, że skoro się jest w domu to jest to najlepszy czas, by zrobić w końcu coś konkretnego; nic bardziej mylnego! Motywacja spada coraz bardziej wraz z przyjazdem do rodzinnego miasta. 



Kartki na biurku prezentują się naprawdę super, ale by umilić sobie naukę fajnie jest coś dobrego przekąsić czy posłuchać. Nuta, którą dosłownie molestowałam podczas tamtego weekendu zwie się 'I follow rivers'. :) Nic nie trzeba więcej dodawać.


Mały niezbędnik.



Lepszej pogody nikt sobie wtedy nie mógł wymarzyć, także od razu jak wróciłam w piątek wsiadłam na rower i pojechałam na małą przejażdżkę. ;d



Długo to jednak nie trwało (jak to zwykle bywa z dobrymi rzeczami) i o ile dobrze pamiętam w niedzielę pogoda się mega zrypała. Betonowe lasy takie jakieś niewyraźne. 


Powrót do Poznania. Pogoda po prostu najgorsza, nic nie widać, a jechać jakoś trzeba. No na szczęście to nie ja jestem kierowcą. :D



A tak to wygląda jak wracam pociągiem. Ze stacji pkp jeszcze dwa przystanki tramwajowe i jestem na miejscu.




Skoro w domu ledwo co, to trzeba to teraz wszystko nadrobić, bo inaczej będzie czapa.


To zdjęcie nie wiadomo skąd znalazło się w moim telefonie. Naprawdę nie mogę sobie przypomnieć czy ja to robiłam, czy ktoś inny i w ogóle kiedy i gdzie.. Ale napis ładny, nie? :))

No i to by było na tyle. Jeśli chodzi o ten tydzień to zleciał on znowu w tempie błyskawicznym, ale ale...! Oprócz nauki znalazło się również czas na trochę rozrywki, więc co by tu dużo mówić no; meeeeeega spoko! :DD 

Jak wrócę w środę do domu to w końcu ogarnę coś kosmetycznego!
Do następnego! :))
Z.

No comments:

Post a Comment