25 July 2012

ONLY, H&M and two new pairs of sneakers

Siemaaaa! Przez ostatni miesiąc udało mi się zakupić kilka fajnych rzeczy i chcę je Wam dziś pokazać. 
W mojej szafie zagościły nowe spodnie typu haremki (chyba tak się nazywają, jeśli się mylę to mnie poprawcie), długa luźna bawełniana bluzka oraz dwie pary nowych butów.

........


Hiiii! I've bought some new clothes during this month and today I'm gonna show you some of them. I've got new pair of jeans, cotton, baggy shirt and two pairs of sneakers.


H&M, 59,90zł

Długie, szerokie, bawełniane spodnie, z obniżonym krokiem. U góry i u dołu z gumką. 
Po prostu uwielbiam taki rodzaj spodni! Chciałam kupić jeszcze szare, ale został tylko rozmiar L. 
Marzą mi się takie spodnie, ale jeansowe. Widziałam już kilka par, ale zawsze mi coś nie pasowało..





ONLY, under 10 zł, Second Hand

Baaardzo fajna czarna bluzka z guzikami z tyłu oraz na rękawach. Udało mi się ją złowić w Second Hand'dzie za niecałe 10zł. Można ją nosić zarówno na jednym ramieniu jak i normalnie, na dwóch. :) Z topem pod spodem wygląda naprawdę super! :)









No i trampki. Nie wiedziałam, który kolor wybrać, więc zdecydowałam się na dwie pary. Jeszcze kusiły mnie w kolorze czarnym z kolorowym nadrukiem, ale to może kiedy indziej.
Nie są to oczywiście CONVERSY'y, tylko zwykłe trampeczki za cztery dyszki każda para. Na jeden sezon z pewnością starczą. :)


Have a nice day!
Z.

No comments:

Post a Comment